Ida Huttunen

Ida Huttunen

tiistai 28. lokakuuta 2014

KOLMANNEN VIIKON KUULUMISET

Olin syyslomalla viikolla 42 joten kolmas työviikkoni oli viikko 43.

Kolmas viikko topissa on tehty ja tunnelmat on vähän ristiriitaiset. Aloin kyseenalaistamaan olenko vielä valmis näyttöön? Meillä oli pieni palaveri ohjaajani kanssa ja hän sanoi että minun täytyisi vielä rohkeammin olla lasten kanssa, siinä tuli sitten pieni epätoivon hetki kun omasta mielestäni olin kehittynyt jo aika paljon.
Näyttö on muutenkin pyörinyt mielessä koska meillä oli näyttösuunnitelman tekoa pyynikintiellä viime keskiviikkona ja se pisti ehkä vielä vähän paniikkia ilmoille. Nyt kuitenkin näyttösuunnitelmani on tehty, JEE!!
Oikestaan muuta erikoista ei tällä kolmannella viikolla tapahtunut, olen vaan yrittänyt olla rohkeampi ja leikkiä enemmän lasten kanssa sekä puutua rohkeammin ristiriitatilanteisiin. Olen oppinut myös taas hyviä uusia "kikkoja" muilta työntekijöiltä.
Eteenpäin mennään, enää viikko 44 ja sitten viikolla 45 minulla onkin jo näyttö.

2 kommenttia:

  1. Ymmärrän ahdistuneisuutesi,eka kerta on aina jännitävin.. Tässäkin asiassa.. usko itseesi!!
    Millä saat itseäsi rohkeammaksi??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkäpä pitäisi miettiä vähemmän ja tehdä enemmän.. ohjaajani sanoin: he ovat vain lapsia eivätkä syö sinua vaikka tekisitkin jotain vahingossa "väärin"

      Poista